Image

Image

Pages

Tuesday, November 3, 2009

soooo bored.....

minggu exam mmg bosan kan....
nak study xde mood
so blk2 keje aku selak buku skit, online berjam2 then selak buku skit lg
then online blk.....tu jela smpai malam.....
nak kuar mcm x bes plak sbb nak exam....
lg pun no money no talk la kan...;p
tp duk umah aku study men2 jugak
whats wrong with me this sem???????
i dun noe...huhuhu

bile da bsn, aku kuar bilik
g men ngan kucing2 aku...
mcari ketenangan kejap dgn tgk dorg men2, tido, manje2,
da bsn, aku bwk kucing aku sekor msk blk....
gurau2 ngan die, tgkp gmbr tp susah nak tgkp gmbr meow ni...
asek bgerak sibuk nak tgkp kamera tu...
last2 aku bsn sbb x dpt gmbr yg cntk....
dpt ni jek :(




org tgkp gmbr, die pusing plak...hampeh btol



haha...last2 kene pgg...dpt jugak...

then
aku kuarkan die dr bilik aku....huhu
then selak buku blk....
waaaaa.....bosan nyer mcm ni...
bile nak abes exam ni.....
cpt la masa exam blalu....

ade lg satu mslh problem aku ni....
proposal x siap lg...
ape nak jd ni dikna
aku mls btol nak wat
actually da x byk da, tinggal touch up skit2 jek
then siap la....
tp yg tu pun aku mls..
ape kejadahnye aku ni
malas sokmo....

wake up la dikna!!!
exam lg bp ari jek
dua paper satu hari tu
ko ni giler ke
study molek2 la
skit jek lg
pasni ko men la puas2 smpai naik sem dpn
semangat la dikna...
chaiyok2....
dikna boleh!!!!!

p.s: gambate dikna...
      good luck to me n ezad also (^_^)


aku yang bosan giler
~Dikna~

No comments:

Post a Comment