Image

Image

Pages

Tuesday, December 20, 2011

wedding nadrah & adam



salam, seperti yang dijanjikan, saya nak cerita pasal wedding cousin encik tunang pulak. entri before ni saya dah review pelamin dia kan. so now kita tengok their wedding pulak ok. majlis pernikahan dan juga persandingan cousin encik tunang ni diadakan di flamingo hotel, Ampang 17 dis yang lepas. memang sweet sangat majlisnya. saya malas nak cakap banyak, biar gambar yang cerita semua ok...(^_^)

ni la bride nye...Nadrah.
cousin encik tunang.


suka gambar ni...




ni masa majlis akad nikah...





upacara batal air sembahyang...




antara tetamu yang hadir...




after akad nikah selesai...




reception pulak...apa la yang kami gelakkan tu... huhu 



flower girl yang cute dengan gaun warna PINK yer...
tapi gambar ni black n white plak...
 flower girl tu cousin encik tunang jugak...




bride n groom (^_^)











potong kek...




saya dan juga keluarga & saudara mara encik tunang...





before balik, bergambar kenangan beramai-ramai dulu...
saya terselit jugak disitu. sila cari kalau pandai...(^_^)


so to Nadrah dan Adam, selamat pengantin baru. semoga kekal bahagia hingga akhir hayat. actually diorang ni sebaya jek ngan kami berdua. kitorg bile pulak ek agaknye?? huhu gatal soalan macam tu kan. InsyaAllah, ada jodoh nanti sampai la giliran kami pulak kan...doakan kami murah rezeki yer so boleh la cepat-cepat join club mereka berdua ni....(^_^)

p.s: doorgift dia sangat sedap...
      rasa nak lagi....(^_^)

No comments:

Post a Comment