Image

Image

Pages

Monday, August 2, 2010

bila terpaksa berfikir melampau-lampau...

hai hai hai...lama nyer tak update....tangan gian nak menaip tapi masa takde....nasib baik weekend ni cuti, aku boleh merehatkan minda dan berjalan-jalan....

as usual la kalau weekend of coz la berjalan bersama gmok tu...plan nak ajak gmok gi makan meatball kat ikea..serius teringin pulak...tapi macam bese la gmok tanak and malas....jawapannya alamanda jek la taktau untuk kali ke berapa ratus ribu...huhu sekarang rasa macam jemu pulak...bukan ape, tiap-tiap hari aku lalu kat alamanda, pastu tiap minggu gi alamanda...wah wah sangat bosan kan...dah la sekarang senang sangat nak jumpa mereka yang dikenali, tak privacy langsung....tapi nak wat macam mane, tu jek yang dekat dan jimat....

aktiviti wajib adalah tengok wayang....tengok cerita yang paling menyakitkan kepala aku...gile la cite tu, tak pernah aku tengok wayang sakit kepala sampai dah kuar panggung....cerita yang sukar difahami dan memerlukan pemikiran tahap tinggi....aku taknak tengok cite macam tu lagi...sesak kepala otak aku...rasa nak kuar jek....orang kata best...boleh la bagi aku...tapi aku tak minat la cite macam tu....seriusly...gmok suka la...sengih jek pas tengok...aku yang sakit kepala....ni ha cerita yang digemari ramai tapi tak disukai oleh aku...sakit kepala...orang tengok wayang nak release tension, ni sakit kepala pulak dapat...hampeh betul...


INCEPTION

kepada yang rasa cerita ni best dan berjaya menghiburkan korang, tahniah aku ucapkan...aku tak sesuai untuk cerita macam ni kot...aku suka cerita yang rilek jek, enjoy...bukan cerita berbelit-belit, sukar difahami, kene fikir-fikir ni....huhu tak pernah aku rasa stress tengok wayang....tapi dah cite ni macam tu nak wat macam mane....

kepada yang belum tonton dan nak tau gi la tengok, mana tau aku jek yang sakit kepala tengok...korang suka plak ke...gi la..masih penuh lagi seat sekarang...hari tu tengok pun dua baris dari depan...mula-mula nak tengok salt tapi full pulak....gmok excited sangat nak tengok cite ni, so aku layan kan jela....

cite dating kali ni belum habis lagi la....ada yang lebih menarik selepas ni....jumpa di next entry ek...(^_^)

p.s: nampak sangat malas berfikir
      baru tengok cite camni dah stress...
      tapi memang pening pun....(^_^)
aku yang pening

No comments:

Post a Comment