Image

Image

Pages

Sunday, November 4, 2012

after a while...


Salam Semua,

Dah lama sangat menyepi tapi hati ni rasa rindu pulak nak update blog bersawang ni. actually quite busy dengan rutin baru dan memang sangat tak sempat nak update apa-apa. rutin baru apa yer? huhu senyap berkurun lama dari awal tahun lagi....actually right now saya sudah pun bertukar status kepada isteri orang mei 2012 yang lalu dan InsyaAllah will be a mother march next year.  (^_^)

baby dalam perut dah pun masuk 5 Bulan now. tiba-tiba muncul jek dah 5 bulan kan. huhu so tu la rutin baru yang buat saya sibuk. actually still dalam fasa mengadaptasi lagi. tapi sekarang dah boleh sesuaikan diri dah pun. doakan saya dan kandungan sihat yer. apa-apa nant saya update lagi. gambar kawin pun x sempat nak update sebab belum siap pun. tu la dia kalau en. husband yang jadi tukang edit dan buat albumnya. so tunggu jela bila dia free sebab dia sibuk siapkan album customer die. silap-silap nanti dah ada baby pun gambar kawin tak siap lagi...nasib la kan. (^_^)

kami masa honeymoon di Cameron...bila la boleh berjalan lagi agaknya?

sampai sini dulu yer, nanti saya update lagi.


bubye...(^_^)


DIKNA

No comments:

Post a Comment