Image

Image

Pages

Friday, November 23, 2012

Pregnant women memang cepat emo dan sensitif ek?


Salam,

since pregnant ni kan memang saya rasa cepat emo dan sensitif sikit. sikit ke? huhu macam banyak jek... sikit-sikit nak terasa, sikit-sikit nak touching, sikit-sikit nak sedih, sikit-sikit nak nangis. tapi bukan dengan semua orang tau, dengan En. husband jek. haha agak mengada-ngada kat situ. selalu jek macam tiba-tiba sedih, pastu nangis sorang-sorang...entah apa-apa ntah... kadang-kadang takde sebab pun. bila en. husband sibuk sikit, takde masa nak layan mulalah fikir bukan-bukan, pastu nak touching...tak tau la kenapa, kene tegur sikit pun nak nangis jugak....nak perhatian lebih kot...gedik betul...huhu

cerita pasal sensitif ni kan, sekarang selalu mimpi pelik-pelik, dah la tidur pun tak berapa lena sebab tak selesa. Ada satu malam tu, macam biasa saya memang tidur awal sekarang, en husband pulak seminggu sekali memang pergi main badminton, balik dah kul 1 2 pagi, so saya memang takde la tunggu dia, x mampu nak tunggu pun, mengantuk betul....then tengah tidur tu saya perasan dia balik, tapi x larat nak bukak mata. saya sambung tidur balik then saya mimpi something, dalam mimpi tu saya memang rasa sedih sangat sampai terjaga pun still terasa sedih tu, macam betul-betul jadi then saya tengok sebelah saya kosong, means en husband tak tidur lagi. saya nak sambung tidur n taknak fikir pun pasal mimpi tu tapi mata ni taknak lelap.

last-last saya tak boleh tahan saya bangun cari en husband, tengok dia tengah buat keje dia, dah pukul 4 lebih masa tu, dia pun terkejut tengok saya cari dia, dia bawak saya masuk bilik suruh sambung tidur, saya tak cakap pun saya mimpi ke apa, saya diam jek, dia suh saya baring, pastu dia selimutkan then die nak keluar sambung buat keje die. mula la saya emo time tu, memang tengah sedih dengan mimpi tu, saya terus nangis teresak-esak x henti-henti. dia dah pelik dah tengok saya, terus dia peluk dan pujuk saya suruh berhenti, tapi saya nangis jugak sampai bengkak la mata ni, dia tanya kenapa? saya x jawab langsung, saya nangis jek sepuas-puas hati. last-last terus tak jadi tidur, tunggu subuh terus, saya pun dah macam nak sesak nafas sebab teruk sangat nangis. beberapa hari lepas tu saya cerita pasal mimpi saya tu kat en husband, dia boleh bantai gelak jek. dia cakap saya ntah pape. Alhamdulillah selepas malam tu, saya takde mimpi yang bukan-bukan lagi. hope dah takde la...mengganggu emosi betul.


p.s: suka sangat wat drama melayu...huhu


DIKNA

1 comment: