Image

Image

Pages

Wednesday, April 24, 2013

Selamat datang....

 
Salam,
 
Sudah agak lama saya tinggalkan blog ni. Alhamdulillah ketika saya menaip entri ini, saya telah pun selamat bersalin dan telah selamat menghabiskan pantang selama 44 hari. Saya selamat melahirkan seorang bayi perempuan secara normal pada 10 Mac 2013 pukul 5.42 pagi. betul-betul subuh baby ni lahir. Alhamdulillah, syukur kepada Allah kerana memudahkan semua urusan. cerita pasal pengalaman bersalin dan juga berpantang saya cerita kemudian yer. saya perkenalkan anak perempuan saya yang diberi nama Damia Zahra binti Muhammad Izzat Haqim.
 
 
Damia Zahra
1 hari
 
dan hari ini
 
Damia Zahra
46 hari
 
Alhamdulillah Damia membesar dengan sihat dan aktif. semoga dia terus diberi kesihatan yang baik dan membesar menjadi anak yang baik dan solehah. InsyaAllah. nanti ada masa saya update lagi yer. ini pun menaip sambil meriba Damia yang merengek nak tidur tapi tahan mata. huhu (^_^)
 
p.s: Bersyukur atas nikmat dan rezeki yang Allah berikan. Alhamdulillah...
 
 
Dikna
 
 
 

No comments:

Post a Comment