Image

Image

Pages

Friday, September 27, 2013

Breast pump Spectra 3 untuk dijual...


Salam,

Lama tak jenguk blog ni tiba-tiba post masuk nak jual barang pulak ek. Sekarang ni memang tak sempat nak update blog. Tiap-tiap hari pun kelam kabut banyak kerja. Dah jadi mak orang ni kan, huhu balik kerja nak buat kerja rumah lagi, nak main dengan anak lagi kan. Pastu dah penat dan dah lewat malam, so tidur jela. Menceceh pulak dah. Back to the main topic, saya nak jual complete set of my breastpump. Dah lama dah nak jual sebenarnya sebab saya tak pakai. Memang duduk dalam box jek. saya pakai pump ni dua minggu jek tu pun boleh dikira berapa kali sebab saya bagi susu direct jek dekat Damia. Unfortunately susu saya tak banyak then terpaksa la bagi susu formula pada Damia. :(.

Taknak la kenang benda yang lepas, mungkin takde rezeki kan, next time saya cuba lagi. so berbalik pada breastpump saya tadi, kebanyakan barang dalam set tu memang saya tak pernah pakai lagi so memang semua in good condition la. ni saya tunjuk gambar semua barang yang saya nak let go tu.


Inilah semua barang yang saya nak let go tu


Barang-barang yang ada kat atas ni terdiri daripada:
  1. Spectra 3 electric breastpump (RM388.00)
  2. Extra spectra 3 breastshield set - for double pumping (RM70.00)
  3. Autumnz reusable ice pack (3pcs) (RM23.00)
  4. Autumnz double zip lock breastmilk storage bag (25bags/12oz) (RM12.90)
  5. Autumnz pp breastmilk storage bottle (10pcs) (RM38.90)
  6. Autumnz fun foldaway cooler bag (spring green) (RM19.90)
  7. Autumnz washable breastpads (6pcs) (RM15.90)
  8. Jingle Jungle arden mom breastfeeding bag (violet) (RM129.90) and get free jingle jungle reusable icepack worth RM15.90 plus jingle jungle breastmilk storage bottle (6pcs) worth RM24.90.
Harga dalam kurungan tu adalah harga saya beli barang tu. so kalau korang total kan semua sekali semuanya adalah RM698.50. Tapi nak let go murah jek dalam RM500 untuk semua lapan barang-barang yang best tu. breastpump tu ada warranty lagi sampai februari 2014. kalau ada yang berminat boleh email saya di syana_alisha87@yahoo.com atau pm facebook saya.

P/S: Semoga ada yang berminat dan boleh digunakan untuk yang lebih memerlukan. :)


Dikna 

1 comment:

  1. Salam sis..klu nk set pump sahaja rm200 blh dpt x?

    ReplyDelete